افراد بازداشت شده کارگران شهرداری نیستند/ آنها خواستار استخدام در شهرداری هستند
افراد بازداشت شده کارگران شهرداری نیستند/ آنها خواستار استخدام در شهرداری هستند

شهردار کوت عبدالله گفت: افراد بازداشت شده کارگران شهرداری نیستند بلکه کسانی هستند که روزانه جلوی خدمت رسانی شهرداری را می گیرند و در کار پاکبانان و خودروهای حمل زباله اخلال ایجاد می کنند.

نواب حاجیان سعیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار کاوش در خصوص موضوع بازداشت کارگران شهرداری کوت عبدالله که در فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: اینکه گفته شده افراد بازداشت شده درکوت عبدالله از کارگران شهرداری هستند که به دلیل عدم پرداخت حقوق اعتراض کرده اند صحت ندارد چرا که علاوه بر اینکه این افراد کارگران شهرداری نیستند بلکه حقوق و بیمه ی کارگران شهرداری نیز تا پایان مردادماه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه افراد بازداشت شده خواستار استخدام در شهرداری کوت عبدالله هستند، ادامه داد: این افراد می گویند یا ما را در شهرداری استخدام کنید یا نمی گذاریم خدمت رسانی به نحو احسنت انجام شود.

شهردار کوت عبدالله با اشاره به اینکه افراد معترض حدود ۱۷۰ نفر هستند، بیان کرد: این اشخاص بدون هماهنگی با شهرداری و بصورت خودسرانه مشغول نظافت در سطح شهر می شوند و زمانی که ما به پیمانکاران شهرداری برای خدمت رسانی ضعیف اعتراض کردیم گفتند یک سری افراد جلوی کارما را می گیرند.

حاجیان سعیدی افزود: پیمانکاران از آنان برای اخلالگری در خدمت رسانی شهرداری به نیروی انتظامی شکایت کردند ودر نتیجه این اشخاص بازداشت شدند.
وی تصریح کرد: افراد معترض از طریق کسانی دیگر تحریک به انجام این اقدامات می شوند و اگرچه ما نمی توانیم نام آنها را افشا کنیم اما در صورت بازجویی مراجع قضایی از افراد بازداشت شده عوامل این کار مشخص خواهد شد.

شهردار کوت عبدالله با بیان اینکه درحال حاضر امکان جذب نیرو در شهردای کوت عبدالله وجود ندارد، خاطرنشان کرد: زمانی که کوت عبدالله جزو شهرداری منطقه پنج اهواز بود ۲۲۰ نفر کارگر داشت اما اکنون این رقم به حدود یکهزار نفر رسیده است و این افزایش به دلیل اعتراضات این قبیل افراد معترض در سال های گذشته بوده است که ما جلوی این قبیل استخدامی ها را گرفته ایم.