مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ابقا شد
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ابقا شد

طی حكمی از سوی مديرعامل شركت توانير محمود دشت بزرگ در سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ابقا شد.

به گزارش کاوش، حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر و رییس مجمع عمومی شرکت‌های تابعه طی حکمی محمود دشت بزرگ را برای مدت ۲ سال دیگر به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: “جناب آقای مهندس محمود دشت بزرگ، با توجه به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ صدور مجددا برای مدت ۲ سال به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان منصوب می‌شوید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف شرکت بر اساس برنامه‌ها و سیاست‌های کلان وزیر نیرو مسئلت می‌کند”.

محمود دشت بزرگ از اسفند ۹۴ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است، نوسازی و توسعه شبکه، ایمن سازی شبکه در مقابله با پدیده‌های جوی و گرد و غبار، پایداری شبکه برق در فصل گرم، نهادینه کردن الگوی بهینه مصرف برق و .. را در کارنامه مدیریتی خود در برق منطقه‌ای خوزستان دارد.

همچنین در احکام دیگری از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، مهرداد سروش و کیوان خورسند برای مدت ۲ سال دیگر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان منصوب شدند.