[ad_1] خبرگزاری صبا: آل پاچینو نقش کاپیتان بنجامین ویلارد در «اینک آخرالزمان» شاهکار فرانسیس فورد کوپولا را به دلیل این که نمی خواست در آن زمان به مانیل در کشور فیلیپین برود، رد کرد. بسیاری از دوستداران سینما می دانند که بازیگر افسانه ای سینمای جهان پیشنهاد بازی در نقش کاپیتان بنجامین ویلارد را از […]

[ad_1]

خبرگزاری صبا: آل پاچینو نقش کاپیتان بنجامین ویلارد در «اینک آخرالزمان» شاهکار فرانسیس فورد کوپولا را به دلیل این که نمی خواست در آن زمان به مانیل در کشور فیلیپین برود، رد کرد.

بسیاری از دوستداران سینما می دانند که بازیگر افسانه ای سینمای جهان پیشنهاد بازی در نقش کاپیتان بنجامین ویلارد را از سوی کوپولا در اثر سترگ حماسی اش «اینک آخرالزمان» که سال ۱۹۷۹ اکران شد، دریافت کرده بود. با این حال پاچینو با وجود علاقه اش به بازی در این فیلم برای اینکه نمی خواست به مانیل سفر کند، پیشنهاد کوپولا را رد کرد و این نقش به مارتین شین رسید.

ستاره «پدرخوانده» چرا به فیلیپین نرفت؟

آل پاچینو به تازگی در گفتگو با مجله امپایر درباره فیلم «مرد ایرلندی» که مشروح آن در آینده منتشر می شود درباره رد کردن پیشنهاد بازی در «اینک آخرالزمان» گفت: آماده انجام آن کار نبودم، من در یک نقطه خاصی از زندگیم بودم و برای بازی در چنین فیلمی موقعیت مناسب نبود.

پاچینو در ۴۰ سالگی «اینک آخرالزمان» شوخی آن زمان کوپولا با خودش را به خاطر می آورد و می گوید: کوپولا می گفت ستاره «سرپیکو» فقط می خواهد در خانه اش فیلم بازی کند.

پاچینو می افزاید: کوپولا می گفت پاچینو با شما فیلم بازی نمی کند مگر اینکه در خانه اش باشد، من هم به او گفتم درسته به خانه من بیا، ما می توانیم «اینک آخرالزمان» را اینجا بسازیم.

آل پاچینو و کوپولا در سه گانه «پدرخوانده» در سال ۱۹۷۲، ۱۹۷۴ و ۱۹۹۰ با هم همکاری کردند.

پروژه آینده پاچینو که سینمادوستان مدت هاست انتظارش را می کشند فیلم «مرد ایرلندی» اثر پرخرج مارتین اسکورسیزی است، پاچینو در این فیلم در کنار رابرت دنیرو و جو پشی بازی می کند.

[ad_2]