[ad_1] باشگاه خبرنگاران نوشت: امروز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق شمال شرق و غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود. بنا به تحلیل نقشه‌های هواشناسی امروز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران، […]

[ad_1]

باشگاه خبرنگاران نوشت: امروز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق شمال شرق و غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بنا به تحلیل نقشه‌های هواشناسی امروز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق شمال شرق و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه، به همراه نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل، بارش در گیلان، اردبیل، دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان و گیلان و همچنین در شمال غرب، تقویت می‌شود و در شرق سواحل و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده گاهی رعد و برق رخ خواهد داد.

دوشنبه بارش خفیف در این مناطق ادامه داشته و سه شنبه فقط در سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در این استان‌ها بارش پراکنده رخ می‌دهد. امروز و فردا، سواحل شرقی و شنبه، سواحل غربی دریای خزر مواج است و طی روزهای شنبه و یکشنبه در نیمه غربی سواحل ۵ تا ۸ درجه و در شرق سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور ۳ تا ۶ درجه کاهش دما پیش بینی می‌شود.

تا اواسط هفته آینده وزش باد شدید در نوار شرقی به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان افزایش می‌یابد و احتمال وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در منطقه زابل دور از انتظار نیست. دوشنبه در خوزستان و شمال خلیج فارس نیز، وزش باد شدید رخ خواهد داد.

[ad_2]