[ad_1] روزنامه شهروند: رئیس اداره آمبولانس‌های خصوصی سازمان اورژانس کشور وجود پدیده آمبولانس‌های تقلبی! را تائید کرد. مجتبی لهراسبی: * (ضمن تائید وجود پدیده آمولانس‌های تقلبی): تخلفاتی از این دست، کار آمبولانس‌های بخش خصوصی و دولتی نیست. * متاسفانه مدت‌هاست با مساله آمبولانس‌های غیرمجاز درگیر هستیم، آمبولانس‌هایی که زیر نظر هیچ کجا نیستند و در […]

[ad_1]

روزنامه شهروند: رئیس اداره آمبولانس‌های خصوصی سازمان اورژانس کشور وجود پدیده آمبولانس‌های تقلبی! را تائید کرد.

مجتبی لهراسبی:

* (ضمن تائید وجود پدیده آمولانس‌های تقلبی): تخلفاتی از این دست، کار آمبولانس‌های بخش خصوصی و دولتی نیست.

* متاسفانه مدت‌هاست با مساله آمبولانس‌های غیرمجاز درگیر هستیم، آمبولانس‌هایی که زیر نظر هیچ کجا نیستند و در تخلفی آشکار، ماشین عادی به صورت آمبولانس درآمده و به راحتی از آن کسب درآمد می‌کنند!

* حتی می‌توانید آگهی خرید آنها را در دیوار ببینید. آمبولانس‌های پژو ۴۵۰ هم وجود دارد که خیلی عجیب است و به راحتی خرید و فروش می‌شود.

* هر چند آمبولانس‌ها به نام افراد نمی‌شود و وکالتی است اما در نهایت با این آمبولانس‌ها علاوه بر معلمان کنکور، غذا هم جا به جا می‌کنند و ممکن است کارهای خلاف دیگر هم انجام بدهند که از آنها اطلاع نداریم. این مساله از نگاه امنیتی هم خطرات بسیاری دارد.

* آمبولانس‌های اصلی برچسب سلامت دارند و ما به پلیس هم اعلام کرده‌ایم که در صورت دیدن ماشین‌هایی که این برچسب را ندارند آنها را متوقف کنند.

* اما مشکل دیگر اینجاست که این ماشین‌ها سیار هستند و نمی‌دانیم کجا هستند که در صورت شکایت بتوانیم جای آنها را مشخص کنیم. امیدواریم حالا که این موضوع رسانه‌ای شده هر چه زودتر چاره‌ای اندیشیده شود.

[ad_2]