[ad_1] خبرگزاری فارس: اداره کل امنیت لبنان یک مزدور رژیم صهیونیستی که وظیفه‌اش نفوذ در درون حزب‌الله لبنان بود را بازداشت کرد. اداره امنیت کل لبنان در راستای پیگیری عملیات مبارزه با جاسوسی برای اسرائیل و متلاشی کردن شبکه‌های وابسته به این رژیم در داخل لبنان و در نتیجه پیگری دقیق و گسترده، یک شهروند […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: اداره کل امنیت لبنان یک مزدور رژیم صهیونیستی که وظیفه‌اش نفوذ در درون حزب‌الله لبنان بود را بازداشت کرد.

اداره امنیت کل لبنان در راستای پیگیری عملیات مبارزه با جاسوسی برای اسرائیل و متلاشی کردن شبکه‌های وابسته به این رژیم در داخل لبنان و در نتیجه پیگری دقیق و گسترده، یک شهروند لبنانی ۴۱ ساله را بازداشت کرد.

وی در جریان بازجویی‌ها گفت که در سال ۲۰۰۱ از سوی یکی دیگر از مزدوران لبنانی که رئیس یگان ۵۰۴ در اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی فعال بوده به کار گرفته شده است.

یکی از وظایف وی اجیر کردن افراد لبنانی برای نفود به داخل جنبش حزب‌الله و جمع‌آوری اطلاعات امنیتی برای اسرائیل و دستیابی به اطلاعات درباره «رون آراد» خلبان اسرائیلی بود.

پس از انجام تحقیقات، وی به روند قضایی سپرده شد و عملیات برای بازداشت باقی افرادی که در این شبکه بودند ادامه دارد.

یک مزدور رژیم‌ صهیونیستی در لبنان به دام افتاد

رژیم صهیونیستی همواره با ابداع شیوه‌های مختلف و سوءاستفاده از شرایط افراد، برای جذب برخی از آنها در دستگاه‌های جاسوسی تلاش می‌کند و همچنان به اقدامات خود برای جمع‌آوری اطلاعات درباره فعالیت‌های مقاومت ادامه می‌دهد.

به طور مثال دستگاه اطلاعات اسرائیل از ابزارهای متنوعی برای به دام انداختن افراد استفاده می‌‌کند که از جمله می‌توان به شبکه‌های اجتماعی و حتی جمعیت‌های خیریه اشاره کرد.

[ad_2]