[ad_1] خبرگزاری فارس: توسط افرادی از اهالی روستای سست از توابع بخش مرکزی اسفراین اموال دهیار این روستا به آتش کشیده شد. بخشدار مرکزی شهرستان اسفراین ضمن تأیید این حادثه گفت: بر اثر جاری شدن سیل در اوایل سال تعداد ۷۶۳ نفر از ساکنین روستاهای این شهرستان متحمل خسارات زیادی شدند که بر اساس اولویت‌های […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: توسط افرادی از اهالی روستای سست از توابع بخش مرکزی اسفراین اموال دهیار این روستا به آتش کشیده شد.

بخشدار مرکزی شهرستان اسفراین ضمن تأیید این حادثه گفت: بر اثر جاری شدن سیل در اوایل سال تعداد ۷۶۳ نفر از ساکنین روستاهای این شهرستان متحمل خسارات زیادی شدند که بر اساس اولویت‌های یک، دو و سه خسارت دیدگان در سامانه جامع سجاد بنیاد مسکن ثبت گردیدند.

وی گفت: در مرحله اول تعداد ۱۸۰ نفر جهت دریافت تسهیلات و یا کمک‌های بلاعوض دولت معرفی‌شده‌اند و مابقی نیز تلاش خواهیم کرد بر اساس اولویت‌های اعلام‌شده معرفی شوند.

هادی مصر زاده افزود: با توجه به اینکه تعداد ۱۳۰ نفر از آسیب دیدگان سیل از روستای سست هستند و تعداد ۶۰ نفر بر اساس اولویت اعلام‌شده به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند بعضی از اهالی این روستا مدعی شده‌اند که افراد معرفی‌شده جهت دریافت وام و یا کمک از اقوام و آشنایان و نزدیکان دهیار بوده که این ادعا اصلاً مورد تأیید نمی‌باشد و عده‌ای به دلیل واهی به درب منزل دهیار روستا رفته‌اند و بخشی از اوال وی را به آتش کشیده‌اند و خساراتی به وی وارد کرده‌اند.

[ad_2]