[ad_1] ایسنا: پزشک معالج الکسی ناوالنی، چهره سرشناس مخالفان دولت روسیه می‌گوید که او از بیمارستانی در مسکو به زندان بازگردانده شده است. هر چند دلیل حضور الکسی ناوالنی در بیمارستان مشخص نشده اما الگا میخایلووا، وکیل مدافع او مدعی شد، این چهره سرشناس مخالفان دولت روسیه «با یک ماده شیمیایی نامعلوم مسموم شده است». […]

[ad_1]

ایسنا: پزشک معالج الکسی ناوالنی، چهره سرشناس مخالفان دولت روسیه می‌گوید که او از بیمارستانی در مسکو به زندان بازگردانده شده است.

هر چند دلیل حضور الکسی ناوالنی در بیمارستان مشخص نشده اما الگا میخایلووا، وکیل مدافع او مدعی شد، این چهره سرشناس مخالفان دولت روسیه «با یک ماده شیمیایی نامعلوم مسموم شده است».

ناوالنی به زندان برگشت

الکسی ناوالنی، ۴۳ ساله روز یک‌شنبه از زندان به بیمارستان منتقل شده بود. سخنگوی او اعلام کرده بود که این مخالف سرشناس ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با علائم «حساسیت حاد» در بیمارستان بستری شده است.

بنا بر گزارش‌ها، از جمله علائمی که الکسی ناوالنی از آن رنج می‌برده، تورم شدید و قرمزی صورت بوده است.

بر اساس گزارش یورو نیوز، وکیل الکسی ناوالنی اظهار کرد که موکلش بدون این که «کاملا» معالجه شده باشد، به زندان بازگردانده شده است.

چهره سرشناس مخالفان دولت روسیه در حالی روز یک‌شنبه به بیمارستان منتقل شده که پلیس این کشور روز شنبه در جریان تظاهرات معترضان به نحوه اجرای قوانین انتخابات محلی، صدها تن را بازداشت کرد.

[ad_2]