[ad_1] خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هیچ بیمارستان دولتی نیست که بیماری را به دلیل تنگدستی پذیرش نکند، در عین حال از مردم خواست که تخلفات درمانی در بیمارستان‌ها را به شماره ۱۹۰ اعلام کنند. دکتر سعید نمکی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران […]

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هیچ بیمارستان دولتی نیست که بیماری را به دلیل تنگدستی پذیرش نکند، در عین حال از مردم خواست که تخلفات درمانی در بیمارستان‌ها را به شماره ۱۹۰ اعلام کنند.

دکتر سعید نمکی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی رغم تمام مسائل مالی که برای کشور به خصوص دولت به دلیل نقصان درآمدهایش ایجاد شده، قرار ما بر این است که طرح تحول نظام سلامت را در کاهش هزینه‌های کمرشکن از جیب بیماران دنبال کنیم و هیچ بیمارستانی در کشور نخواهد بود که بیماری را به دلیل تنگدستی نپذیرد.

وی ادامه داد: اگر موردی در این زمینه دیده شد حتما به ما منعکس شود و اگر گیرندگان خدمت هم در این زمینه مشکل داشتند با سامانه ۱۹۰ به ما خبر دهند تا موضوع را پیگیری کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد کمبود نیروها بیان کرد: خوشبختانه پس از مدت‌ها توانستیم مجوز جذب ۹ هزار نفر نیرو و از جمله پرستاری را بگیریم. در حال حاضر در حال فراخوان‌دادن هستیم. همچنین ۹ هزار نفر را نیز در نیمه دوم سال جذب خواهیم کرد. یعنی ۱۸ هزار نیروی پرستار، ماما، نیروی بهداشتی و … را تا پایان سال استخدام خواهیم کرد.

[ad_2]