[ad_1] خبرگزاری فارس: ابوالفضل نیکدل، رئیس آتش‌نشانی طرقبه‌و‌شاندیز از وقوع یک فقره تصادف در محور روستای دهبار به‌طرقبه خبر داد و درباره جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بعد از ظهر امروز وقوع یک حادثه تصادف در محور دهبار به‌طرقبه به‌همکاران ما در ایستگاه آتش‌نشانی طرقبه گزارش شد. رئیس آتش‌نشانی طرقبه و […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: ابوالفضل نیکدل، رئیس آتش‌نشانی طرقبه‌و‌شاندیز از وقوع یک فقره تصادف در محور روستای دهبار به‌طرقبه خبر داد و درباره جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بعد از ظهر امروز وقوع یک حادثه تصادف در محور دهبار به‌طرقبه به‌همکاران ما در ایستگاه آتش‌نشانی طرقبه گزارش شد.

رئیس آتش‌نشانی طرقبه و شاندیز ادامه داد: همکاران ما فوری در محل حادثه حاضر شدند. بعد از بازدید کارشناسان و حاضران در محل حادثه، مشخص شد به‌علت خارج شدن کنترل اتوبوس از دست راننده، ماشین از جاده منحرف شده است و بعد از اصابت با چند دستگاه اتومبیل با دیوار یک واحد مسکونی برخورد می‌کند و متوقف می‌شود.

وی ابراز کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، اما هشت نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس حاضر در صحنه، به‌مراکز درمانی به‌منظور مداوا انتقال داده شدند.

[ad_2]