معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص اعتصاب کارگران رُفت و روب شهرداری منطقه ۱ گفت: این اعتراض در پی ناهماهنگی پیمانکار در ارائه به موقع لیست حقوق کارگران بوده است. علیرضا عالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: از دو روز پیش تا امروز کارگران منطقه ۱ شهرداری اهواز به دلیل […]

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص اعتصاب کارگران رُفت و روب شهرداری منطقه ۱ گفت: این اعتراض در پی ناهماهنگی پیمانکار در ارائه به موقع لیست حقوق کارگران بوده است.

علیرضا عالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: از دو روز پیش تا امروز کارگران منطقه ۱ شهرداری اهواز به دلیل مشکل در لیست حقوق خود، اعتصاب کرده‌اند و کار حمل زباله و رُفت و روب را انجام نداده‌اند.

وی افزود: ناهماهنگی پیمانکار در ارائه به موقع لیست کارگران موجب شد شهرداری بر مبنای کارکرد قبلی کارگران، حقوق کارگران را پرداخت کند. برخی کارگران بر اساس ساعت کارکرد حقوق بیشتر و برخی کمتر دریافت کردند که این موضوع با پیگیری ساده از سوی پیمانکار حل می‌شد و در حال حاضر مشکل رفع شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: همزمانی اعتصاب کارگران با استیضاح شهردار سوءنیت‌هایی را به ذهن متبادر می‌کند. در حالی که با وجود نارسایی‌های بسیار در منابع درآمدی شهرداری حقوق کارگران پرداخت شده است.

عالی‌پور بیان کرد: به نظر می‌رسد این اقدامات جهت تحت شعاع قرار دادن شهرداری و موضوع استیضاح شهردار بوده است. متاسفانه برخی تحریکات این فضا را مدیریت می‌کند که انتظار داریم آسیب‌هایی که به مردم و شهر در این بازه زمانی وارد می‌شود را ملاحظه کنند.