جریمه ۲ هزار خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت کرونایی درخوزستان
جریمه ۲ هزار خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت کرونایی درخوزستان

رییس پلیس راه خوزستان گفت: ۲ هزار خودرو در این استان که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند جریمه شدند. به گزارش کاوش اخبار سرهنگ‌ رضا دولتشاهی شنبه شب در گفت وگو با شبکه استانی سیمای خوزستان بیان کرد: در چند روز گذشته افزایش سفرها را در خوزستان شاهد بودیم و برخی از افراد غیربومی […]

رییس پلیس راه خوزستان گفت: ۲ هزار خودرو در این استان که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند جریمه شدند.

به گزارش کاوش اخبار سرهنگ‌ رضا دولتشاهی شنبه شب در گفت وگو با شبکه استانی سیمای خوزستان بیان کرد: در چند روز گذشته افزایش سفرها را در خوزستان شاهد بودیم و برخی از افراد غیربومی که در استان حضور داشتند قصد برگشت به محل سکونتشان را داشتند و این موضوع باعث شد که در جاده‌های خروجی با افزایش تردد خودروها روبه رو شویم.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در جاده‌های خوزستان به حالت عادی و کاهشی برگشته افزود: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در جاده‌های خوزستان حضور داشته و با خودروهای متخلف برخورد قانونی می‌کنند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون به بیش از ۴۰ هزار خودرو تذکر زبانی دادیم همچنین بیش از ۵۰ هزار خودرو را عودت و ۲ هزار خودرو برابر قانون جریمه شدند.

وی ادامه داد:اولویت ما به صاحبان خودروهای غیربومی تذکر زبانی و عودت خودروها است اما در صورتی که خودرویی اصرار به تردد داشته باشد جریمه خواهد شد.

به نوشته ایرنا، دولتشاهی افزود: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از شهرهای قرمز و نارنجی را نداشته و پلاک‌های غیربومی حق ورود به این شهرها را ندارند. این محدودیت تا پایان تعطیلات نوروز در استان برقرار است و ادامه آن به تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا بستگی دارد.

وی گفت: میزان جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب پنج و ۲ میلیون ریال است که برابر قانون اعمال می‌شود.

هم اکنون هشت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند.