آغاز تزریق واکسن کرونا برای بیماران دیالیزی خوزستان
آغاز تزریق واکسن کرونا برای بیماران دیالیزی خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه آغاز واکسیناسیون بیماران دیالیزی که در بخش دیالیز بیمارستان گلستان اهواز انجام شد گفت: خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده توانستیم، واکسیناسیون بیماران دیالیزی که یکی از گروه‌های پُرخطر هستند، را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه آغاز واکسیناسیون بیماران دیالیزی که در بخش دیالیز بیمارستان گلستان اهواز انجام شد، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده توانستیم، واکسیناسیون بیماران دیالیزی که یکی از گروه‌های پُرخطر هستند، را انجام دهیم.

به گزارش کاوش اخبار، دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: در تلاش هستیم تزریق واکسن برای حدود یک هزار و ۵۰۰بیمار دیالیزی خوزستان در دو، سه روز آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه بیماران دیالیزی در طول هفته دو تا سه مرتبه به بخش دیالیز مراجعه می‌کنند اضافه کرد: خوزستان نخستین استانی است که واکسیناسیون این بیماران را آغاز کرده است و امیدواریم در این هفته واکسیناسیون دو یا سه گروه پرخطر دیگر را نیز انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: برای داشتن جامعه ایمن باید واکسیناسیون ادامه یابد و تمام تلاشمان در راستای افزایش تعداد افراد واکسینه استان است.

دکتر ابول نژادیان اظهار داشت: در حال حاضر خوزستان درگیر بیماری کووید۱۹ است و در کنار مدیریت آن، نیازمند همکاری و همراهی بیشتر مردم برای کنترل پیک سوم هستیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰هزار بیمار خاص در خوزستان وجود دارد که واکسیناسیون جانبازان بالای ۵۰درصد، شیمیایی و سرای سالمندان انجام شده است ادامه داد: امیدواریم روز‌های آینده بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام اس و پیوند اعضا یا پیوند مغز و استخوان واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان هم آغاز شده و ادامه دارد.