تاکید رییس جمهور بر کنترل مرزهای خوزستان در شرایط کرونا
تاکید رییس جمهور بر کنترل مرزهای خوزستان در شرایط کرونا

رئیس جمهور گفت: خوزستان با پیک جدیدی روبرو شده و شهر‌های قرمز فقط در این استان است، مراعات نکنیم به استان‌های همجوار سرایت می‌کند. به گزارش کاوش اخبار، حسن روحانی امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه مراقبت از مرز‌ها باید بیشتر از سابق باشد بیان کرد: در شرایط فعلی […]

رئیس جمهور گفت: خوزستان با پیک جدیدی روبرو شده و شهر‌های قرمز فقط در این استان است، مراعات نکنیم به استان‌های همجوار سرایت می‌کند.

به گزارش کاوش اخبار، حسن روحانی امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه مراقبت از مرز‌ها باید بیشتر از سابق باشد بیان کرد: در شرایط فعلی راهی جز اجرای دستورالعلمهای بهداشتی و واکسیناسیون نداریم .

وی افزود: واکسیناسیون آغاز شده است و شرایط در هفته‌های پیش رو بهتر خواهد شد زیرا همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز است.

رئیس جمهور در این جلسه بر بسیج امکانات بهداشتی در کشور تاکید کرد و گفت : بحث کنترل و پایش با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد.

روحانی تاکید کرد: تست تشخیصی روزانه باید افزایش پیدا کند و هر چه تست تشخیص بیشتر استفاده شود بهتر می‌توانیم با این ویروس مقابله کنیم و به جای بستری با تشخیص زودهنگام، مبتلایان سرپایی معالجه می‌شوند.

وی تصریح کرد: سال آینده هم اگر شرایط به همین منوال باشد باز هم ما نیازمندیم که اقدامات حمایتی خود را برای کسب و کار‌ها و مردم باز هم انجام دهیم، امیدواریم که همه ما با تلاش و اقدامات هماهنگ و کمک بخش‌های مختلف، مثل وزارت بهداشت و درمان، نیرو‌های مسلح، هلال احمر و کمک‌های مردم، در کل با اجرای همه دستورالعمل‌های بهداشتی شرایط بهتری داشته باشیم و سریعتر بتوانیم بر این ویروس فائق شویم.