نماینده کهگیلویه و بویراحمد: زندگی مردم منطقه زلزله زده دچار وضعیت بحرانی شده است
نماینده کهگیلویه و بویراحمد: زندگی مردم منطقه زلزله زده دچار وضعیت بحرانی شده است

حضور مسئولان باید به گونه ای باشد که مردم احساس تنهایی نکنند و شکل همکاری باید به صورت اورژانسی باشد و مردم احساس کنند که دست اندرکاران در کنار و همراه آنها هستند .

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مجلس با اشاره به زلزله شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه زندگی مردم منطقه زلزله زده دچار وضعیت بحرانی شده است. بسیاری از منازل قابل سکونت نیست و آثار تخریب بسیار بالاست .

نماینده کهگیلویه، بهمئی وچرام و لنده در مجلس در گفت‌و گو با عصرایران ادامه داد: علی رغم کمبود امکانات اما خوشبختانه مسئولان ستاد بحران، هلال احمر، اورژانس و مسئولان استانی در منطقه و کنار زلزله زدگان حضور دارند و همراهی آنها قابل تقدیر است.  انتظار می رود که این حضور به صورت مستمر در منطقه ادامه داشته باشد و به گونه ای باشد که مردم آسیب دیده این حضور را در راستای حل مشکلات ناشی از زلزله شاهد باشند .

این نماینده مجلس با اشاره به هوای سرد و بارانی منطقه زلزله زده افزود: حضور مسئولان باید به گونه ای باشد که مردم احساس تنهایی نکنند و شکل همکاری باید به صورت اورژانسی باشد و مردم احساس کنند که دست اندرکاران در کنار و همراه آنها هستند .

وی ادامه داد: الحمدالله زلزله تلفات جانی نداشته است. آمار مصدومان نیز تا کنون نزدیک به ۴۰نفر است که خوشبختانه وضعیت بحرانی ندارند، برخی از منازل صددرصد برخی هفتاد درصد و برخی زیر ۵۰درصد تخریب شده اند و برخی محله ها غیرقابل سکونت شده اند،آسیب دیدگان در حال حاضر در چادر اسکان داده شده اند و امکانات اولیه و غذای گرم نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.