بیمارستان 156 تخت خوابی باغملک افتتاح شد
بیمارستان 156 تخت خوابی باغملک افتتاح شد

بیمارستان 156 تخت خوابی شهید طباطبایی باغملک با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

بیمارستان 156 تخت خوابی شهید طباطبایی باغملک با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش کاوش اخبار؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین افتتاح این بیمارستان که با حضور استاندار خوزستان و نماینده ایذه و باغملک و حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر بهداشت برگزار شد، بیان کرد: این بیمارستان 140 تخت دارد که با تخت های جانبی به 156 تخت خواهد رسید و جایگزین بیمارستان قدیمی باغملک می شود.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان بیان کرد: کار احداث این بیمارستان از سال ۸۸ آغاز و تا سال ۹۸ تقریبا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در یکسال گذشته با پیگیری های انجام شده تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی افزود: ارزش سرمایه گذاری بیمارستان شهید طباطبایی باغملک بیش از ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال بوده که در پنج طبقه با زیربنای یک هزار و 350 متر مربع ساخته شده و دارای بخش‌های زنان، دیالیز، اطفال، داخلی، جراحی، CCU، ICU، NICU، تصویربرداری، آزمایشگاه و سی‌تی‌اسکن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: علاوه بر این بیمارستان، بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک، بیمارستان بستان و بلوک B و C بیمارستان بهبهان آماده افتتاح هستند و تا پایان دولت نیز 100 تخت ICU آماده و به بهره برداری می رسد.

رییس جمهوری نیز در این افتتاح ویدئو کنفرانسی بیان کرد: وزیر بهداشت درخواست مالی 100 تخت ICU  رئیس علوم پزشکی اهواز را اعلام کند تا سریع تر تامین مالی و فعال شوند.