رکورد برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه شکسته شد/ افزایش 100 درصدی برادشت نسبت به سال گذشته
 رکورد برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه شکسته شد/ افزایش 100 درصدی برادشت نسبت به سال گذشته

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: برای اولین بار در تاریخ توسعه نیشکر، رکورد برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه شکسته شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: برای اولین بار در تاریخ توسعه نیشکر، رکورد برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه شکسته شد.

به گزارش کاوش اخبار، عبدعلی ناصری با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت توانست امسال به رکورد 66 هزار و 47 تن برداشت نیشکر در روز و ارسال آن به کارخانه شکر دست یابد که رکوردی بی سابقه در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر محسوب می شود.

وی اظهار داشت: بالاترین تناژ حمل شده نیشکر مربوط به سه سال گذشته بود که امسال به همت تلاشگران کشت و صنعت های توسعه نیشکر و همه نیروهای ستادی رکوردی جدید به ثبت رسید و شرایط برای جهش تولید و افزایش تولید شکر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به رکوردهای برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر، تصریح کرد: برای اولین بار رکورد استحصال یک هزار و 440 تن شکر در طی یک روز در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) حاصل شد که این میزان 40 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی کارخانه شکر این شرکت است.

ناصری تحقق دستاوردهای کسب شده را حاصل تجلی اراده و عِرق سازمانی در عینیت بخشیدن به ظرفیت های صنعت بزرگ نیشکر دانست و گفت: در سایه فضل الهی و تلاش جهادگونه نیروی انسانی متخصص و دلسوز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دهه چهارم فعالیت خود مسیری را در پیش گرفته که به خودکفایی کشور در تامین کالای استراتژیک و سایر محصولات جانبی ختم می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه ارزشمند خانواده بزرگ توسعه نیشکر است، ادامه داد: تلاش شبانه روزی همه پرسنل توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سایه عنایت پروردگار، نویدبخش تداوم اینگونه رکوردها خواهد بود و در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است شاهد چنین افتخارآفرینی هایی در عرصه تولید خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه برداشت نیشکر، گفت: تاکنون 63 درصد مزارع کشت و صنعت های توسعه نیشکر با راندمانی بالا و کیفیتی مطلوب برداشت شده است.

ناصری تاکید کرد: با توجه به مدیریت مناسب مزرعه و در سایه همت جهادگونه پرسنل، گیاه نیشکر از منظر کیفی و کمی رشد مناسبی داشته است و نیشکر برداشت شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است و محصول تولیدی سال زراعی جاری حدود 20 درصد نسبت به پیش بینی اولیه و حدود 100 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.