نماینده رشت: برخی رانندگان تاکسی به‌عنوان بنگاه تبلیغاتی ضد نظام فعالیت می‌کنند
نماینده رشت: برخی رانندگان تاکسی به‌عنوان بنگاه تبلیغاتی ضد نظام فعالیت می‌کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری شهرستان رشت با تأکید بر تعریف منشور اخلاقی و اجتماعی برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: همه ما از شرایط سخت فعالیتی رانندگان تاکسی مطلع هستیم، اما رانندگان باید بدانند که تمامی این تسهیلات و حمایت‌ها را نظام برایشان فراهم می‌کند. […]

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری شهرستان رشت با تأکید بر تعریف منشور اخلاقی و اجتماعی برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: همه ما از شرایط سخت فعالیتی رانندگان تاکسی مطلع هستیم، اما رانندگان باید بدانند که تمامی این تسهیلات و حمایت‌ها را نظام برایشان فراهم می‌کند.

به گزارش فارس، محمدرضا احمدی سنگری با انتقاد از اینکه برخی از رانندگان بنگاه تبلیغاتی ضدانقلاب می‌شوند افزود: رانندگان تاکسی به‌واسطه شغلشان با افراد فراوان و مختلفی سروکار دارند و متأسفانه برخی از همین افراد ناخواسته با سخنانی که مطرح می‌کنند به‌عنوان یک بنگاه تبلیغاتی ضد نظام اقدام می‌کنند.

وی با انتقاد از بی‌سروسامانی ناوگان‌های حمل‌ونقل بین‌شهری تصریح کرد: ایستگاه‌های بین‌شهری باید ساماندهی شود و در برخی از موارد شاهد هستیم که شهرداری‌ها به‌واسطه اینکه ناوگانی مابین محدوده خدماتی وجود دارد به عملکرد آن نظارتی ندارند و حتی نرخ کرایه در این ایستگاه‌ها توسط افراد خاصی تعیین می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر دائمی برخی از ایستگاه‌های تاکسی گفت: تمامی فعالیت‌ها در این حوزه باید بر اساس چارچوب و منشور مشخص انجام شود.