فردی که محکوم به قتل است اصلا کشتی گیر نیست
فردی که محکوم به قتل است اصلا کشتی گیر نیست

 رئیس هیات کشتی اندیمشک گفت: فردی که محکوم به قتل است اصلا کشتی گیر نبوده و این گونه صحبت‌های بی اساس باعث تخریب وجهه ورزشکاران اندیمشکی می‌شود.

به گزارش کاوش اخبار، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، غلامرضا قیطاسی، رئیس هیت کشتی اندیمشک اظهار داشت: هرخلاف کاری را نباید به کشتی گیران اندیمشکی منتسب کنند و چهره کشتی گیران اندیمشکی را مخدوش کنند.

وی افزود: متاسفانه با نسبت دادن این افراد به هیات کشتی اندیمشک تنها ورزشکاران و کشتی گیران اندیمشکی را بدنام می‌کنند. اندیمشک در کشور و جهان صاحب یک جایگاه است و برخی می‌خواهند به کشتی این شهرستان لطمه بزنند.

قیطاسی گفت: به هر حال این شخص چند سال گذشته، خلافی مرتکب شده و قاضی بر اساس مستندات برایش حکم صادر کرده است. این افراد به خانه مردم رفته و یک نفر را به قتل رسانده است و طبیعی است که دادگاه او را به قصاص محکوم کند.

وی افزود: حالا چه شده است که رسانه های بیگانه حامی یک فرد قاتل شده اند و او را کشتی گیر معرفی می‌کنند. رسانه های داخلی نباید به این مسائل خیلی دامن بزنند و چهره کشتی اندیمشک را خراب کنند.

رئیس هیات کشتی اندیمشک بیان داشت: مگر ما ورزشکار تربیت کردیم که برود دزدی کند یا آدم بکشد پس حتی اگر ورزشکار هم باشد باید تاوان جرم خود را بدهد.

وی بیان کرد: به یاد ندارم این فرد محکوم بر روی تشک کشتی گرفته باشد و فقط شنیده ام در مقطع کوتاهی با کشتی گیران ما تمرین کرده است.

این مقام مسئول افزود: هر کسی که 2 روز تمرین کرده باشد کشتی گیر نیست بلکه کشتی گیر کسی است که سال‌ها زحمت کشیده و مقام کشوری، آسیایی و جهانی کسب کرده باشد.

قیطاسی گفت: هر چند این شخص گناهکار است اما به هر حال نجات یک آدم هم یک طرف قضیه است. ما به همراه دیگر بزرگان شهرستان پیگیر کار این فرد هستیم اما خانواده مقتول راضی نمی شود که به وی رضایت دهند.

مهدی علی حسینی در سال 94 یک نفر را به قتل رسانده که اتهامش در دادگاه تایید و برای وی حکم قصاص صادر شده است.