روشنایی معابر یک در میان و پارک‌ها و میدان‌ها و ورودی‌های شهر به جز مراکز و نقاط حادثه‌خیز و پرخطر خاموش
روشنایی معابر یک در میان و پارک‌ها و میدان‌ها و ورودی‌های شهر به جز مراکز و نقاط حادثه‌خیز و پرخطر خاموش

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به آغاز مانور مدیریت مصرف گفت: به دلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کل کشور، از امروز در خوزستان روشنایی معابر یک در میان و پارک‌ها و میدان‌ها و ورودی‌های شهر به جز مراکز و نقاط حادثه‌خیز و پرخطر خاموش می‌شوند.

علی خدری اظهار کرد: مانور دو روزه سراسری مدیریت مصرف، از امروز ۲۵ دی‌ماه همزمان با کل کشور، با اولویت جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و تعدیل مصرف روشنایی معابر آغاز شده و امیدواریم در کاهش و مدیریت مصرف تاثیر داشته باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت مصرف برق در صورت عدم مدیریت مصرف و به دلیل کمبود گاز، ممکن است بحرانی شود، افزود: این مانور با محوریت یک در میان کردن روشنایی معابر و بزرگراه‌ها و جمع‌آوری رمز ارزها برگزار شده است.

به گزارش ایسنا خدری با اشاره به سرمای هوا و احتمال کمبود انرژی برق و گاز در کشور، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها، ممکن است وضعیت برق در ادامه زمستان، در صورت عدم مدیریت مصرف و به دلیل کمبود گاز، دشوارتر از تابستان باشد و در این زمینه به همکاری همه بخش‌ها نیاز داریم‌.

وی با تاکید بر تامین برق مشترکین خانگی به صورت ۱۰۰ درصدی گفت: صنایع و کشاورزان در این خصوص با شرکت توزیع برق خوزستان همکاری کرده و محدودیت‌ها را در صورت نیاز، اعمال می‌کنند. همچنین از دستگاه‌های اجرایی، بیمارستان‌ها، نهادها و سازمان‌ها درخواست می‌شود اگر مجهز به دستگاه دیزل ژنراتور هستند؛ از آن استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به دلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کل کشور، از امروز در خوزستان روشنایی معابر یک در میان و پارک‌ها و میدان‌ها و ورودی‌های شهر به جز مراکز و نقاط حادثه‌خیز و پرخطر خاموش می‌شوند.