برخی ها سال ها بازشدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند
برخی ها سال ها بازشدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند

امام جمعه اهواز با اشاره به تلاش یک سری افراد برای کوتاهی دست مردم از دست امام گفت: برخی ها سالیان طولانی باز شدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، اظهار کرد: تنها مسیری که انسان می‌تواند به خوبی‌ها راه پیدا کند این است که باید دستش را در دست امام خوبی‌ها بگذارد؛ دست انسان باید در دست یک انسان کامل قرار بگیرد تا راه سعادت را طی کند.

وی گام اول برای تطهیر شدن را تسلیم دانست و افزود: انسانی که چشمش به کدخداست، می‌خواهد دست انقلابیونی را که از سال ۴۲ انقلاب کردند تا حکومت اسلامی بر این کشور سایه افکن کنند، کوتاه کند؛ اگر تسلیم نشویم آن وقت افتخار داریم که دست خود را به دست امام گذاشته و به مقام یقین راه پیدا کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه یک سری افراد هستند که می‌خواهند دست ما را از دست امام کوتاه کنند، تصریح کرد: برخی‌ها باز شدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی‌ها می‌دیدند و با کمال تأسف هنوز هم دست‌بردار نیستند و گوش شنوایی برای سخنان امام زمان خود ندارند ولی مردم باید در انتخابات پیش رو با انتخاب یک رئیس‌جمهور انقلابی، جوان، جهادی، متدین و کارآمد سیلی محکمی را به یاوه‌گویانی بزنند که به دنبال جدایی دست ما از دست امام و دست دادن با کدخدا هستند.

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: در صدر اسلام ۲۵ سال امام ما را مأمون و مأمون را امام کردند؛ آنها امروز می‌خواهند امام ما را مأمون کنند ولی هرگز نمی‌توانند چرا که هرجایی که دست امت به دست امامین انقلاب بود، همان موقع قله‌های ترقی را طی کردیم ولی هرجایی که دست خود را جدا کردیم، نتیجه‌ای به غیر از نکبت و بدبختی نداشت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند برجام صرفاً یک ابزار برای رفع تحریم‌ها بود و اجازه ایشان به همین منظور بود؛ اگر ذره‌ای در سایه این مذاکرات و برجام ننگ‌آور به قله ترقی راه پیدا می‌کردند، حتماً به همه می‌گفتند؛ خودمان رفتیم ولی چون نکبت‌بار آورده دائماً اجازه رفتن خود را منتسب به مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

امام جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر این برجام تحریم‌ها را از دوش مردم بردارد بله وگرنه مذاکره با آمریکا ممنوع است، مگر نه اینکه باید در سایه برجام مشکلات حل می‌شد ولی قبل برجام کجا بودیم و حالا کجا هستیم؟

حجت الاسلام موسوی فرد هشدار داد: مردم هوشیار باشند که این افراد برای انتخابات آینده برنامه دارند و می‌خواهند در همین چند ماه باقیمانده به انتخابات، نرخ دلار و یا حتی قیمت خودرو را کاهش دهند؛ چطور می‌شود دلار سه هزار و ۵۰۰ را با نرخ ۱۵ هزار تومان عرضه کرد و خواستار رضایتمندی هم بود؟

وی با اشاره به نقشه برخی افراد در انتخابات آینده و کاهش قیمت برخی کالاها به منظور جلب رضایتمندی عموم جامعه به خصوص طبقه متوسط، انتقاد کرد: از زمانی که ترامپ در یک اقدام مذبوحانه سردار حاج قاسم سلیمانی را مظلومانه شهید کرد خون حاج قاسم باعث شد تا ترامپ از چرخه انتخابات خارج شود؛ کشور آمریکا ۲۷۱ شخصیت، ۲۵۹ نهاد، ۲۰۰ هواپیما، ۱۱ کشتی ایرانی و حتی بانک مرکزی را که حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی است، تحریم کرد؛ قبل از برجام نیز ۸۰۰ تحریم دیگر داشتیم که به این تحریم‌های جدید هم اضافه شد آن هم چون انسان‌های ضعیف پای میز مذاکره نشسته بودند و همه چشم آنها به جای امام به کدخدا بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه همه تابع محض مقام معظم رهبری هستیم چون امت حزب الله چشمش به بیانات امامین انقلاب است، بیان کرد: امکان ندارد که یک بار دیگر ایران اسلامی به میز محاکمه برگردد مگر همه تحریم‌ها برداشته شود و از توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی دست بکشند.