موتورسیکلت‌های توقیفی در خوزستان بدون پرداخت خلافی ترخیص می‌شوند؛ مهلت تا پایان دی ماه
موتورسیکلت‌های توقیفی در خوزستان بدون پرداخت خلافی ترخیص می‌شوند؛ مهلت تا پایان دی ماه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های این استان بدون پرداخت خلافی ترخیص می‌شوند گفت: مالکان موتورسیکلت‌های مذکور تا پایان دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ترخیص موتور خود اقدام کنند.

️به گزارش کاوش اخبار، سرهنگ منصور جمشیدی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم و مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی در پارکینگ‌ها، فرصت ترخیص آنها تا پایان دی ماه ادامه دارد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با بیان این که از ابتدای طرح مذکور تا امروز بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از پارکینگ ترخیص شده است گفت:حدود ۲۱ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های این استان نگهداری می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه طرح ترخیص موتورسیکلت ها پس از دی ماه تمدید نمی‌شود خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت‌ها با در دست داشتن اسناد مالکیت وسیله نقلیه خود و با مراجعه به مراکز پلیس بعلاوه ۱۰ می‌توانند نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.
جمشیدی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها ، موتورهایی که به علت تخلف رانندگی، نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالث، فقدان گواهینامه، نداشتن پلاک و نداشتن کلاه ایمنی از سوی راکب توقیف شده اند فقط با اخذ تعهد از مالک در محل پلیس بعلاوه ۱۰ آزاد می شوند و هزینه پارکینگ آن ها با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.