توضیحات شهرداری دزفول درخصوص برخورد با دستفروش معلول
توضیحات شهرداری دزفول درخصوص برخورد با دستفروش معلول

برخورد مامور شهرداری دزفول با یک فرد دستفروش معلول واکنش‌هایی در فضای مجازی داشت که مدیر روابط عمومی این نهاد در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

محسن زرشناس چهارشنبه شب اظهارداشت: حوالی ساعت ۱۵ امروز یک فرد دارای معلولیت اقدام به پهن کردن بساط دستفروشی درمقابل یکی از مکان‌های نظامی کرده بود.

وی افزود: پیمانکار شهرداری حسب وظیفه با برخورد محترمانه نسبت به جمع آوری وسایل این دستفروش اقدام کرد ولی حین جمع آوری وسایل، فرد دستفروش موبایل پیمانکار را از او گرفت و عنوان کرد درصورت پس دادن وسایل، موبایل را پس خواهد داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری دزفول گفت: این موضوع باعث درگیری لفظی بین دستفروش و مامور شهرداری شد و دستفروش و همراهش اقدام به کتک کاری مامور کردند که مردم آنها را جدا کردند.
وی افزود: شهرداری دزفول همواره از دستفروشان حمایت کرده و چندین نقطه از شهر را به منظور  ساماندهی آنها در نظر گرفته است ولی این فرد دستفروش غیربومی بوده و پیش از این نیز بدون توجه به هشدارهای شهرداری در مکان‌های غیرمتعارف اقدام به دستفروشی و ایجاد ترافیک کرده بود که این موضوع اعتراض  شهروندان را به دنبال داشت.

کلیپی از درگیری مامور شهرداری دزفول و یک فرد معلول امروز چهارشنبه به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد که واکنش کاربران را به همراه داشت.

 

 

منبع: ایرنا