۲ سوم کارمندان در اهواز سرکار حاضر شوند
۲ سوم کارمندان در اهواز سرکار حاضر شوند

سخنگوی ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان گفت: وضعیت شهر اهواز از نظر بیماری کرونا همچنان نارنجی است از این رو مصوبات قبلی در اهواز پا برجا است و ۲ سوم کارمندان بایددر محل کار حاضر شوند.

رضا نجاتی روز شنبه اظهار داشت: تمامی ادارات و شرکت‌ها ی دولتی و خصوصی ملزم به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند و ساعت کاری در اهواز همان ۸ تا ۱۳:۳۰ دقیقه است.

وی افزود: در شهر نارنجی که اهواز است مشاغل گروه یک و ۲ امکان فعالیت دارند و در ۲۷ شهرستان زرد مشاغل گروه یک،۲ و سه می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا ادامه داد: تردد خودروهای شخصی پس از ساعت ۲۱ در اهواز همچنان ممنوع است و بنا بر مصوبات قبلی نیز ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر اهواز و خروج پلاک های بومی از شهر اهواز ممنوع است.

وی باتاکید بر این که بیماری ناشی از ویروس کرونا در خوزستان هنوز تمام نشده است از مردم خواست همچنان توصیه های پزشکان و کادر درمانی را جدی بگیرند.

نجاتی توصیه کرد: اگر امروز آمار تعداد بیماران کاهش یافته است دستاوردی است که حاصل زحمات خود مردم است و بیماری هنوز از بین نرفته است لذا از مردم میخواهیم برای این که همین میزان کم بیماری به صفر برسد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: شرایط فعلی همچنان امکان بازگشت به وضعیت قبلی را دارد و اگر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت نگیرد خوزستان دوباره به وضعیت قرمز باز می‌گردد ا.

وی اظهار داشت: همه چیز به رفتار ما بستگی دارد و اگر وضعیت فعلی را حفظ کنیم یقینا بیماری کاهش می‌یابد.

به گزارش ایرنا از ۲ هفته گذشته روند کاهشی در امار مرجعان مبتلا به ویروس کرونا از سوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از کرونا در خوزستان اعلام شده است.

استاندار خوزستان نیز اعلام کرد که وضعیت مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان تک رقمی شده است.