پروژه های صنعت برق خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد
پروژه های صنعت برق خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

در هفته سی ام پویش هر هفته- الف- ب- ایران وزارت نیرو، پروژه های صنعت برق خوزستان با حضور ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح رسمی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، در آیین افتتاح پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان که با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت توانیر در محل نیروگاه در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک و حضور ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پروژه های صنعت برق خوزستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این مراسم افتتاح گفت: ۵ نیروگاه مقیاس کوچک و تجدیدپذیر در شهرهای اهواز، اندیمشک، شوش و آغاجری به ظرفیت ۶۱ مگاوات در خوزستان افتتاح شده است که اولین نیروگاه مگاوات خورشیدی و اولین نیروگاه DG تولید پراکنده برق در خوزستان بوده است.

محمود دشت بزرگ افزود: چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع نیز در این مراسم افتتاح شده که شامل ۲۸۰ مگاولت آمپر ظرفیت و ۱۶ کیلومتر مدار خط بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل نصب ترانس دوم پست ۴۰۰ کیلو ولت باغملک، افتتاح فاز اول پست های ۱۳۲ کیلو ولت شیبان و شهید منجزی در گتوند و ورود و خروج رامهرمز _ باغملک در پست میداوود بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان توضیح داد: ارزش سرمایه گذاری پروژه هایی که در خوزستان افتتاح شد هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان بوده است.

هفته سی ام پویش هر هفته ـ الف ـ ب_ ایران، به صورت همزمان در استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی برگزار شده است.

این سومین پویش هر هفته- الف- ب- ایران در خوزستان از بهمن سال گذشته تاکنون است که در آن پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.