امدادرسانی هلال احمر به۵۷۵۰ خانوار متأثر از باران در خوزستان/ 16 شهر خوزستان درگیر معضل آب گرفتگی
امدادرسانی هلال احمر به۵۷۵۰ خانوار متأثر از باران در خوزستان/ 16 شهر خوزستان درگیر معضل آب گرفتگی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: نجاتگران داوطلب هلال احمر خوزستان به پنج هزار و ۷۵۰ نفر از مردم متأثر از بارش‌های اخیر امداد رسانی کردند.

به گزارش کاوش اخبار، علی خدادادی ظهر امروز چهارشنبه به ادامه روند امدادرسانی در مناطق متأثر از معضل آب‌گرفتگی‌های گسترده در سطح استان خوزستان اشاره کرد و گفت: تاکنون جمعیت هلال احمر این استان به بیش از پنج هزار و هفت‌صد و پنجاه نفر امداد رسانی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی امداد نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ۱۶ شهر این استان درگیر معضل آب‌گرفتگی‌ها به صورت شبانه‌روزی هستند و نسبت به رفع مشکلات مردم ساکن در مناطق متأثر از بارش‌های شدید باران در روزهای اخیر اقدام می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: تاکنون ۵۶۲ نفر با توجه به آسیب‌دیدگی برخی منازل مسکونی به ویژه در شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی و شهید چمران اسکان یافته‌اند و مراکز اسکان این جمعیت همچنان پابرجا و آماده ارائه خدمات هستند.

خدادادی از تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر استان خوزستان تقدیر کرد و گفت: تاکنون ۳۴۱ نیروی داوطلب در کنار کارکنان جمعیت هلال احمر تلاش خود را برای امداد رسانی و ارائه خدمات امداد و نجات به هم استانی‌ها به عمل آورده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان بار دیگر بر ادامه روند امدادرسانی تا پایان یافتن معضل آب‌گرفتگی‌ها تأکید کرد.