فرماندار ماهشهر: آب‌گرفتگی منازل شهر بندر امام خمینی(ره) رفع شد
فرماندار ماهشهر: آب‌گرفتگی منازل شهر بندر امام خمینی(ره) رفع شد

فرماندار ماهشهر گفت: با تداوم فعالیت‌ها و اقدامات برای رفع آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی(ره)، آب ناشی از بارندگی‌های اخیر از منازل اهالی تخلیه شد.

به گزارش کاوش اخبار، محسن بیرانوند شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی روز جاری تعداد پمپ‌های بیشتری برای رفع آب‌گرفتگی شهر بکارگیری شدند.

وی ادامه‌داد: با سلسله ماموریت‌های دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان ماهشهر، در حال حاضر بخش قابل توجهی از آب موجود در سطح معابر و خیابان‌های شهر بندر امام به خارج از حریم شهر هدایت شد.

به گفته فرماندار ماهشهر آب‌های سطحی موجود باید به آن سوی خط ریل آهن شهر هدایت شود که با شرایط خاصی این اقدام در حال انجام است.

بیرانوند تصریح‌کرد: در حال حاضر آب‌گرفتگی منازل اهالی رفع شده و تنها بخشی از خیابان و معابر شهر دچار این مشکل هستند.

وی یادآورشد: پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده نیز بخش قابل توجه دیگری از این آب‌گرفتگی رفع شود و شهر بندر امام به روال عادی باز گردد.

در پی بارش شدید باران در روزهای اخیر بیشتر مناطق اهواز، ماهشهر، بندر امام، آبادان، رامشیر، شوشتر، رامهرمز و امیدیه دچار آبگرفتگی شده و زندگی عادی مردم مختل شده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان تیم‌های ارزیاب این جمعیت در حال ارزیابی آسیب‌های وارده آبگرفتگی در شهرستان‌های رامشیر، ماهشهر، بندر امام و رامهرمز هستند.