پلاکهای غیر بومی در اهواز جریمه نمی‌شوند
پلاکهای غیر بومی در اهواز جریمه نمی‌شوند

سخنگوی ستاد استانی مدیرت و مقابله با کرونا با اشاره به اجرای طرح محدودیتهای کرونایی وضع شده از اول آذر در استان، گفت:ملاک ما در طرح ممنوعیت تردد پلاک غیر بومی در کلانشهر اهواز به عنوان شهر قرمز کرونایی استان، تنها ورود به اهواز از طریق مبادی ورودی به این شهرستان است و شهروندان اهوازی صاحب خودرو‌های با پلاک غیر بومی که قصد تردد در سطح شهر را در ساعاتی غیر از ساعات ۲۱ تا ۴ بامداد دارند، نگران جریمه شدن نباشند.

به گزارش کاوش اخبار، رضا نجاتی در خصوص تردد پلاک های غیربومی ساکن شهر اهواز افزود: اگر برای شاغلان و شهروندان اهوازی صاحب خودرو‌های پلاک غیر بومی جریمه‌ای اعمال شود، با ارائه مدرک شناسایی و گواهی محل خدمت، جریمه قابل تجدید نظر خواهد بود.

وی از همکاری بخش وسیعی از مردم استان از جمله صاحبان اصناف غیرضروری و کسبه برای رعایت محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد‌های استانی و ملی تقدیر و اظهار امیدواری کرد: ادامه این همکاری‌ها بتواند در تسریع ریشه کنی ویروس کرونا موثر واقع شود.

به نوشته صدا و سیما متولیان درمان در وزارت بهداشت می‌گویند برای ارزیابی تاثیر محدودیت‌های ابتدای آذر ماه در کنترل بیماری کوید ۱۹، باید دو هفته صبر کرد.