محرومیت معنی ندارد؛ در این دبیرستان دانشگاهی می شوید
محرومیت معنی ندارد؛ در این دبیرستان دانشگاهی می شوید

دانش آموزان دبیرستان امام صادق(ع) در منطقه محروم صیدون هر ساله در کنکور سراسری نتایج قابل توجهی را رقم می زنند و تعداد قبولی آنها در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و تربیت معلم به گونه ای است که علی رغم عادی بودن مدرسه از آن به عنوان، دبیرستان نمونه یاد می شود.

به گزارش کاوش، امسال نیز همانند سال های قبل تاکنون 26 نفر از دانش آموزان دبیرستان امام صادق (ع) در دانشگاه های سراسری در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و تربیت معلم قبول شده اند که از این تعداد 23 نفر در رشته های دبیری و تربیت معلم پذیرفته شدند تا مشخص شود به چه دلیل این مدرسه در شهرستان باغملک و منطقه صیدون مورد توجه دانش آموزان و والدین آنها است و چرا بر آن اسم دبیرستان نمونه و مرکز پرورش معلم گذاشته اند.

مدیر جوان دبیرستان امام صادق (ع) در گفت و گو با خبرنگار کاوش قبولی در کنکور سراسری را حاصل باورپذیری خود دانش آموزان می داند و می گوید: در دبیرستان همه تلاشمان این است که به دانش آموزان بگوییم خواستن توانستن است و اگر تلاش کنند علی رغم همه محدودیت ها و نابرابری های که در برگزاری کلاس های کنکور و کتابهای های درسی و امکانات وجود دارد، در آزمون سراسری موفق می شوند.


مسلم آژند به موفقیت های چند سال اخیر دانش آموزان دبیرستان امام صادق (ع) در کنکور سراسری اشاره و افزود: صیدون منطقه ای محروم با داشتن دانش آموزان مستعد است که فرصت و تنوع شغلی در آن پایین است و تنها گزینه ای که پیش روی ما و دانش آموزان قرار دارد پذیرش در آزمون سراسری به ویژه رشته هایی است که نسبت به بکارگیری آنها تعهداتی وجود دارد.

وی ادامه داد: کادر اجرایی و آموزشی مجرب و همدلی در دبیرستان فعالیت می کند که ارتباط خوبی با دانش آموزان دارند و همه تلاش آنها این است که با اجرای مطلوب قوانین آموزشی و پرورشی و تهیه امکانات مورد نیاز دانش آموزان، درصد قبولی کنکور سراسری را افزایش دهند.

مدیر دبیرستان امام صادق (ع) بخش صیدون همراهی اداره آموزش و پرورش منطقه و اعتماد والدین به عوامل مدرسه را قابل تقدیر می داند و بیان می کند: تا این لحظه 26 نفر از دانش آموزان مشخص شده که در دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند، البته تعدادی از دانش آموزان نیز در سایر رشته ها و دانشگا های پیام نور و آزاد قبول شده اند.

نتایج دبیرستان امام صادق(ع) صیدون در کنکور سراسری در ادامه آمده است:

۱-میثم آرامیده دندانپزشکی
۲-حسین آغاز هوشبری
۳-احسان آندیده هوشبری
۴-پیمان براتی دبیری ریاضی
۵-حامد آسا دبیری علوم اجتماعی
۶_ایمان آماده مشاوره و راهنمایی
۷-یونس قنبری نیک مشاوره و راهنمایی
۸-حامد بشنام مشاوره و راهنمایی
۹-عادل آذرکمند مشاوره و راهنمایی
۱۰-حافظ آشوردن مشاوره و راهنمایی
۱۱-حامد رضایی مشاوره و راهنمایی
۱۲-یوسف آروین کودکان استثنایی
۱۳-نیما رضانژادیان آموزش ابتدایی
۱۴-حسین خلیلی مفرد آموزش ابتدایی
۱۵-یحیی آسا آموزش ابتدایی
۱۶-شهرام آغاز آموزش ابتدایی
۱۷-احمدرضا آغاز آموزش ابتدایی
۱۸-ایمان آذرگون آموزش ابتدایی
۱۹-سجاد سعادت طلب آموزش ابتدایی
۲۰-مصطفی آقنوم آموزش ابتدایی
۲۱-امیرحسین عبدالهیان آموزش ابتدایی
۲۲-مجید مرتضوی آموزش ابتدایی
۲۳-حسن طاهری کیا آموزش ابتدایی
۲۴-محمد قیصری آموزش ابتدایی
۲۵-سجاد بشنام آموزش ابتدایی
۲۶-دانیال قیصری مشاوره