راه اندازی بخش CT اسکن بیمارستان سینا با اعتبار ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان
راه اندازی بخش CT اسکن بیمارستان سینا با اعتبار ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان

استاندار خوزستان در آیین افتتاح ببخش CT اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون گفت: روزانه 25 مورد جهت تصویر برداری به شهرستان های دیگر اعزام می شدند که با افتتاح و راه اندازی این بخش در بیمارستان سینا می توان خدمات لازم را در شهرستان کارون به مردم ارائه کرد.

به گزارش کاوش، غلامرضا صبح امروز ۸ آبان ماه با حضور در بیمارستان سینا شهرستان کارون و آیین افتتاح بخش CT اسکن این بیمارستان گفت: امروز مرکز CT اسکن شهرستان کارون که مجهز به دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس GE که جزو بهترین برند ها و مدل های این صنعت است، راه اندازی شده و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این بخش خواسته مردم بوده افزود: هزینه تهیه این دستگاه و ساخت ساختمان آن با احتساب ارز ۴ هزار تومانی، ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.

استاندار خوزستان همچنین عنوان کرد: روزانه ۲۵ مورد جهت تصویر برداری به شهرستان های دیگر اعزام می شدند که این مورد تأثیر بسزایی در سلامت بیماران و نارضایتی مردم داشته است که با افتتاح و راه اندازی این بخش در بیمارستان سینا می توان خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه کرد.

شریعتی با اشاره به تکمیل مرکز اورژانس بیمارستان سینا گفت: دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان اقدامات بسیار خوبی انجام داده که اورژانس جدید از جمله این اقدامات می باشد.

وی در پایان افزود: مرکز بخش جراحی این بیمارستان هم در حال راه اندازی است که امید داریم با نوسازی این بخش ها بتوانیم خدمتی دیگر در جهت سرویس دهی به بیماران انجام دهیم.