ارزش سهام عدالت نصف شد
ارزش سهام عدالت نصف شد

روند سهام عدالت در تمام روزهای این هفته نزولی بود و در پایان معاملات این هفته حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افت کرد.

به گزارش کاوش به نقل از تجارت نیوز، با شروع معاملات این هفته بورس ارزش سهام عدالت 13 میلیون و 200 هزار تومان بود اما در پایان معاملات این هفته ارزش این سبد به 11 میلیون و 961 هزار تومان رسید.

این دومین هفته است که روند سهام عدالت در تمام روزهای هفته نزولی است.

ارزش سهام عدالت در تمام روزهای هفته نزولی بود و این نزول ارزش به دلیل ریزش شاخص کل بازار سهام به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بود، نمادهای چون فولاد، فملی، وتجارت، وبصادر، شتران و … نمادهایی هستند که تاثیر زیادی بر ارزش سهام عدالت دارند اما روند این نمادها نزولی بود.

 

 

ارزش سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح حدود 21 میلیون تومان بود اما با شروع دوره اصلاح قیمتی سهم‌های بازار سهام شروع به ریزش کرد و به کانال 11 میلیون تومان رسید و تقریبا ارزش آن در حال حاضر به نصف قیمت اولیه رسیده است.

این ریزش در حالی است که قرار بود سهام عدالت پشتوانه‌ای برای مردم باشد و حتی کسامی که اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند در دریافت پول سهام عدالت خود مشکل دارند و بعضا تا 3 ماه نیز واریزی نداشتند.

تا زمان بازگشت روند صعودی شاخص کل بازار سهام سهام عدالت رشدی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا شروع خواهد شد.