استاندار: مشخص شدن ۲۴ هزار قطعه زمین برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن/ متقاضیان مدارک خود را تکمیل کنند تا زمین‌های مورد نظر به آن‌ها تحویل داده شود
استاندار: مشخص شدن ۲۴ هزار قطعه زمین برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن/ متقاضیان مدارک خود را تکمیل کنند تا زمین‌های مورد نظر به آن‌ها تحویل داده شود

 استاندار خوزستان با اشاره به واگذاری ۲ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر در استان خوزستان گفت: حدود ۱۲ هزار مسکن مهر دیگر نیز در استان خوزستان در حال ساخت است.

غلامرضا شریعتی امروز (اول آبان‌ماه) در آیین واگذاری ۲ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر به متقاضیان در خوزستان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۲ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر را در ۱۳ شهرستان استان خوزستان به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان واگذار شدند.

وی افزود: تمام این واحدهای واگذارشده متقاضی داشته‌اند؛ حدود ۱۲ هزار مسکن مهر دیگر نیز در استان خوزستان در حال ساخت است که متاسفانه حدود ۸ هزار واحد از این تعداد، فاقد متقاضی است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیریت جدید راه و شهرسازی در خوزستان فعالانه در بحث مسکن مهر عمل کرده و بسیاری از مشکلات این بخش را رفع کرده است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد کار ساخت آن تعداد از واحدهای مسکن مهر که متقاضی دارند، به اتمام برسد و برای باقی‌مانده واحدها نیز اگر متقاضی وجود داشته باشد متعهد هستیم که آن‌ها را بسازیم.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: ۲۸ هزار نفر واجد شرایط در خوزستان وجود دارد که تاکنون ۲۴ هزار قطعه زمین برای آن‌ها مشخص شده است.

شریعتی ادامه داد: از ۲۸هزار واجد شرایط، تاکنون ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام انجام داده‌اند و ۶ هزار نفر نیز اطلاعات خود را کامل بارگزاری کرده‌اند. ۳ هزار و ۴۱۸ نفر نیز تاکنون پرداخت انجام داده‌اند تا کار ساخت مسکن پیش برود و امروز نیز به صورت نمادین به تعدادی از این افراد قرارداد واگذاری زمین تحویل داده شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از متقاضیان دریافت مسکن در طرح اقدام ملی درخواست می‌شود نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا زمین‌های مورد نظر به آن‌ها تحویل داده شود.

 

 

 

منبع: ایسنا