یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده؛ این را هم مجلس یازدهم خراب نکند/ اگر انقلابی هستید در نمازخانه مجلس بخوابید/ نمایندگان به شدت درگیر مسایل حاشیه ای شده اند
یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده؛ این را هم مجلس یازدهم خراب نکند/ اگر انقلابی هستید در نمازخانه مجلس بخوابید/ نمایندگان به شدت درگیر مسایل حاشیه ای شده اند

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: مگر اوایل انقلاب، نمایندگان در نمازخانه‌های مجلس نمی‌خوابیدند اگر ادعا دارند انقلابی‌اند، انقلابی در نمازخانه بخوابند و بهانه گیری نکنند.

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس دهم در رابطه با امتیازات اقتصادی به نمایندگان مجلس یازدهم گفت: فارغ از حب و بغض هایی که بیان می شود، مجلس یازدهم از همان ابتدا خود را از سایر مجالس تفکیک کرد و به خود لفظ «انقلابی» را نسبت داد که من از جمله مخالفین بودم‌ زیرا فقط یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده این را هم مجلس یازدهم، خراب نکند. مجلسی که از ابتدا عنوان کرد من با مجالس ادوار گذشته متفاوت‌ هستم نباید مجالس قبل را مثال و الگو قرار بدهد.

او ادامه داد: حتی اگر مجالس قبل هم از امتیازاتی بهره مند می شدند، نباید مجلس یازدهم با ادعایی که دارد آنها را الگو قرار بدهد. کیت های که به مجلس دهم دادند حاوی ماسک و دستکش بود زیرا در شرایط شدید بحرانی و قرنطینه بسر می بردیم ولی مجلس پای کار ایستاد و هیچ امتیاز ویژه تری از جای دیگر، دریافت نکرد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: ماشین پژو را در همه ادوار به نمایندگان دادند اما این مجلس از هول حلیم به دیگ افتاد و دناپلاس دریافت کرد؛ نمایندگان مجلس یازدهم بهانه جویی نکنند. نمی شود که شعار داد و گفت راه شهدا را ادامه می دهیم اما دم از امتیازات اقتصادی زد! اگر امتیازات مجالس دیگر خوب بود، چرا در انتخابات آنها را دستاویزی برای تخریب قرار دادید!

این نماینده مجلس دهم گفت: نمایندگان مجلس یازدهم لفظ انقلابی را از مجلس بردارند. مگر اوایل انقلاب، نمایندگان در نمازخانه های مجلس نمی خوابیدند اگر ادعا دارند انقلابی اند، انقلابی در نمازخانه بخوابند و بهانه گیری نکنند. از ابتدای مجلس تاکنون نمایندگان هنوز یک قانون را به تصویب نرساندند، نمایندگان به شدت درگیر مسایل حاشیه ای شده اند.

او در خصوص اهانت به رییس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: فحاشی به دولت فقط برای آدرس غلط دادن است، نمایندگان مجلس هیچ برنامه ای برای معیشت مردم ندارد زیرا اگر برنامه داشتند، فحاشی نمی کردند. نمایندگان مجلس یازدهم شعار انقلابی ندهند بروند هرکاری لازم است، انجام دهند.

جعفرزاده ایمن آبادی در پایان گفت: در مجلس دهم همه حق مسکن چهار ساله را به صورت وام به نماینده پرداخت می کردند اما فقط کسانی که خانه نداشتند این را دریافت می کردند.

منبع: همشهری آنلاین