توزیع ۵۳۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم
توزیع ۵۳۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم

مدیر منابع انسانی شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از توزیع ۵۳۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان كم برخوردار شهرستان ها و روستاهای محروم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، بهمن بهبهانیان با اعلام این خبر بیان كرد: این بسته ها در قالب لوازم تحریر آموزشی توسط اداره آموزش تهیه و با هماهنگی كمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی در اختیار دانش آموزان بی بضاعت مدارس مناطق محروم قرار گرفت.

وی افزود: شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در كنار وظایف تكلیفی خود در امر تولید نفت و گاز، با استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات قابل توجهی را در زمینه آموزش و كمك به مدارس با هماهنگی و مشاركت آموزش و پرورش انجام داده است.

بهبهانیان گفت:‌ در این راستا از ابتدای سال گذشته تا كنون بیش از ٦٠ دستگاه كولر گازی در اختیار مدارس مناطق محروم در جوار تاسیسات قرار گرفت و در نیمه نخست سال جاری نیز تعمیر و بازسازی ۹ مدرسه در شهرستان امیدیه و بخش جایزان در دستور كار قرار گرفته و به اتمام رسید.

مدیر منابع انسانی شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی و رویكرد مثبت مجموعه مدیریت این شركت در این زمینه عنوان كرد: هر ساله با توجه به كمبود ها و شرایط منطقه كلاس های آموزشی كنكور و كلاس های تقویتی جهت دانش آموزان شهرستان های همجوار توسط این شركت برگزار می شود.

شایان ذكر است سال های گذشته نیز شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اقدام به تهیه ۴۵۰۰ بسته های آموزشی نمود كه امسال در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.