دفاع مقدس یک انقلاب بزرگ دفاعی بود
دفاع مقدس یک انقلاب بزرگ دفاعی بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: دفاع مقدس در حقیقت یک انقلاب بزرگ دفاعی بود که توانست امنیت را بوجود آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اهواز اظهار کرد: دفاع مقدس درحقیقت یک انقلاب نظامی بزرگ بود که توانست سرزمین‌های ملت ایران را از پس از ۲۰۰ سال از تجاوزگری آزاد کنند و امنیت را به وجود آورد.

وی افزود: امیدواریم تمام مردم کشور از این جنگ عبرت بگیرند که در آینده شاهد وقوع هیچ جنگی نباشیم و با روحیه بازدارندگی امنیت ایران اسلامی را همچنان حفظ نماییم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از میوه‌های پرثمر دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلف جنگ حضور مؤثر و پررنگی داشت و پس از دوران دفاع مقدس در ایجاد امنیت و آرامش مناطق جنوب شرق کشور نقش‌آفرینی نمود.

وی ادامه داد: ایشان با حضور در جبهه مقاومت تبدیل به یک چهره قهرمان مقاومت بین‌المللی شد که با ابتکارات و خلاقیتی که داشت راه نو و جدید را در امنیت در پیش گرفت.

محسن رضایی تصریح کرد: شهید سلیمانی در ظاهر یک نظامی بود اما در سطح دیپلماتیک بین‌المللی و جلسات مهم با سران کشورها بسیار قوی ظاهر می‌شد.

وی ضمن بیان آنکه شهید قاسم سلیمانی تمام زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و ایران اسلامی نمود، بیان کرد: علاوه بر آنکه یک فرد انقلابی، نظامی، دیپلماتیک ، تئورسین در حفظ امنیت بود بسیار مردمی و دلسوزانه نسبت به مستضعفین عمل می‌کرد اما در مقابل دشمنان ایران و بشریت بسیار قوی عمل می‌ایستاد.