پرتره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور رونمایی می ‌شود
پرتره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور رونمایی می ‌شود

 مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان از رونمایی ۲۳ پرتره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس از سوی این حوزه هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باوی‌زاده پیش از ظهر امروز در خصوص رونمایی از پرتره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های حوزه هنری را زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهداست و همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان اقدام به طراحی ۲۳ پرتره از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز کرده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان افزود: این پرتره‌ها در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و با تکنیک رنگ روغن توسط هنرمند نقاش خوزستانی امید فاضلی طراحی و بنا شده است و پس از رونمایی به خانواده‌های این شهدا اهدا شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه با کیفیت بالایی عکاسی شده و در هفته دفاع مقدس در سایت حوزه هنری استان بارگذاری می‌شود و همچنین نمایشگاه مجازی نیز برای این آثار ترتیب داده شده است. البته در نظر داریم در صورت فراهم بودن شرایط، نمایشگاهی را برای بازدید عمومی در اهواز برپا کنیم.

باوی‌زاده تصریح کرد: این آثار در چهلمین روز شهادت این عزیزان به منظور همدردی و تسلی خاطر خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی طراحی شدند اما در دو سال اخیر شرایطی نبود که بتوانیم از این آثار رونمایی کنیم که اکنون این شرایط ایجاد شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده پرتره‌های شهدای ۳۱ شهریور اهواز با عنوان «اهواز سرافراز» همزمان با هفته دفاع مقدس به تارنمای حوزه هنری خوزستان به آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند.