توزیع ۲ هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند خوزستان
توزیع ۲ هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند خوزستان

سخنگو و عضو هیئت مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز از توزیع 2 هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند خوزستان خبر داد.

به گزارش کاوش؛ حسن نیزاری با بیان این مطلب اظهار داشت: توزیع بسته های آموزشی در راستای سیاست حمایتی انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش در سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و وایت برد و سایر موارد است که به دانش‌آموزان تحت پوشش اهدا شد و توزیع این بسته ها در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

سخنگو و عضو هیئت مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز تصریح کرد: ارزش هر بسته مهر تحصیلی 100 هزار تومان است که از سوی خیرین و مردم خیرخواه و در قالب پویش نسیم مهر پرداخت شده است.

نیزاری با اشاره به ادامه پویش نیسم مهر گفت: این پویش به رسم هر ساله کلید خورده است تا با همراهی خیرین نیک اندیش بسته های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شود و مردم خیرخواه مهربان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5892101167679535 بانک سپه انجمن خیریه واریز نمایند.

گفتنی است انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز از ابتدا و از دوران مهد کودک تا مدارج عالی علمی، کودکان و دانش آموزان را تحت پوشش قرار داده و با ارائه حمایت های تحصیلی در تلاش است تا بالاترین خدمات در اختیار این دانش آموزان قرار بگیرد.