پیام قدردانی شبیب جویجری منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز
پیام قدردانی شبیب جویجری منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز

از همه گروهها و تشکل های سیاسی و غیرسیاسی که با صدور اطلاعیه و بیانیه اینجانب را اعلام حمایت نمودند قدردانی می نمایم.

شبیب جویجری منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مردم شریف اهواز -کارون-باوی -حمیدیه در دور دوم انتخابات مجلس، به این مناسبت پیامی قدردانی صادر کرده که در ادامه آمده است.

بسمه تعالی
السلام علی الحسین وعلی اولاد حسین وعلی اصحاب الحسین (ع)

بانهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و باعرض سلام و سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی وتشکر خودرا ازیکایک مردم شریف ومهربان وعظیم الشان نثار نموده و سجده شکر به جای می آورم. همچنین خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر مردم مخلص و سرافراز ایران اسلامی شکوه و اقتدار خودرا در لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش گزاردند.

مردم شریف وشهید پرور اهواز-کارون-باوی-حمیدیه دراین همایش ملی همانند گذشته نقش آفرینی نموده و برگی دیگر به آرمانهای امام و رهبری  و نیز شهدای انقلاب اسلامی به ویژه خون مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عهد و پیمان بستند.
اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه الطاف الهی در این آزمون مهم ازمردم نجیب وبزگوار حوزه انتخابیه اهواز-کارون -باوی وحمیدیه که به عنوان خادم آنها انتخاب و به مجلس شورای راه یافته صمیمانه تشکر می نمایم.

همچنین از تمامی مسولین استان و نیز تمامی مدیران نظارتی و اجرائی که همه تلاش خود را در برگزاری انتخابات به کاربستند تقدیر و تشکر می نمایم. ضمنا جا دارد از همه گروهها و تشکل های سیاسی و غیرسیاسی که با صدور اطلاعیه و بیانیه اینجانب را اعلام حمایت نمودند قدردانی می نمایم.

در خاتمه تشکر و سپاس خویش را از خانواده های معزز شهدا وایثارگران و نیز تمام اقشار و اقوام بزرگوار و نمایندگان کنونی و ادوار مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و روحانیون معزز، هیات های مذهبی، مساجد،حوزه های علمیه، فرهنگیان، اساتید دانشگاه، دانشجویان ،بسیج، سپاه و ارتش و نیرهای انتظامی، ورزشکاران، کارگران، اصحاب رسانه و خبرنگاران و فعالان گروههای فضای مجازی، هنرمندان، بانوان گرامی و سایر اصناف و کلیه شوراهای اسلامی شهر و روستاهای حوزه انتخابیه و همچنین تمامی ستادها انتخاباتی اینجانب در اهواز کارون باوی حمیدیه و نیز احاد مردم فهیم و انقلابی سرتاسر خوزستان اعلام می دارم .