بیانیه ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان جویجری
بیانیه ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان جویجری

ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان، ضمن عرض مراتب تبریک و تهنیت به پاس این پیروزی شکوهمند، امید آن دارد این حرکت و حضور معنادار جوانان بعنوان پشتوانه‌ای ارزشمند برای ادامه روند بهبود شرایط استان و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه، آنگونه که ریشه در تفکر حضرتعالی شایسته دارد ، حفظ و ارج نهاده شود.

ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان دکتر جویجری به مناسبت پیروزی وی در دور دوم انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بیانیه ای صادر کرده است که متن آن در ادامه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

هر جا جوانهای ما خواستند وهمت گماشتند ، به هدف رسیدیم .
(مقام معظم رهبری)

همت عموم مردم اهواز،باوی کارون و حمیدیه در پاسداشت از روح بلند مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی،علی رغم تمامی مشکلات ، نشان از آن دارد که مردم و علی‌الخصوص جوانان این دیار با حفظ وحدت و یکپارچگی و با چهره‌ای مصمم و پرامید ، در گذر از کوران مصائب،تمام قد حاضر و آماده‌اند .

ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان ، ضمن عرض مراتب تبریک و تهنیت به پاس این پیروزی شکوهمند ، امید آن دارد این حرکت و حضور معنادار جوانان بعنوان پشتوانه‌ای ارزشمند برای ادامه روند بهبود شرایط استان و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه ، آنگونه که ریشه در تفکر حضرتعالی شایسته دارد ، حفظ و ارج نهاده شود .
ما نیز به فرموده مقام معظم رهبری ، در برداشتن گام دوم انقلاب ، چون کوهی استوار و با اراده دوشادوش شما خواهیم ایستاد .

ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان دکتر جویجری