۴۳ هزار تن برنج هفته آینده وارد بازار خوزستان می‌شود
۴۳ هزار تن برنج هفته آینده وارد بازار خوزستان می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: ۴۳ هزار تن برنج در حال تخلیه در بندر امام خمینی (ره) است و در هفته آینده وارد انبارها و بازار خوزستان می‌شوند. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امید جهان‌نژادیان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به میزان هفت هزارو ۲۲ تن کالای اساسی برنج و […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: ۴۳ هزار تن برنج در حال تخلیه در بندر امام خمینی (ره) است و در هفته آینده وارد انبارها و بازار خوزستان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امید جهان‌نژادیان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به میزان هفت هزارو ۲۲ تن کالای اساسی برنج و شکر به نرخ مصوب دولتی ویژه نذورات ایام محرم و صفر از سوی اداره کل غله تامین شد.

وی افزود: این سهمیه بر اساس معرفی‌نامه سازمان صنعت، معدن و تجارت بین سهمیه گیران توزیع شد همچنین از این میزان حدود سه هزارو ۸۲۷ تن ویژه محرم و سه هزارو ۱۹۵ تن شکر ویژه شهریور ماه بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: قیمت هر کیلو برنج ۱۴ هزارو ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلو شکر ۶ هزارو ۷۰۰ تومان به عاملان توزیع اعلام شد و هر ماه سهمیه شکر در سامانه جهت توزیع قرار می‌گیرد که از بابت تأمین این کالای اساسی مشکلی وجود ندارد.

جهان نژادیان تصریح کرد: ۴۳۰ هزار تن برنج در بندر امام خمینی (ره) درحال تخلیه شدن است و تا هفته آینده وارد انبارهای استان و بازار خواهند شد.