“مصلحت خوزستان”
“مصلحت خوزستان”

آنچه در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه که کمتر از ۲۴ ساعت به شروع آن مانده قابل توجه است حمایت حداکثری نماینده های ادوار مجلس و شخصیت های سیاسی اجتماعی استان از شبیب جویجری است. تعداد افراد شاخص تاثیرگذار حامی جویجری چنان زیاد است که نمی […]

آنچه در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه که کمتر از ۲۴ ساعت به شروع آن مانده قابل توجه است حمایت حداکثری نماینده های ادوار مجلس و شخصیت های سیاسی اجتماعی استان از شبیب جویجری است.

تعداد افراد شاخص تاثیرگذار حامی جویجری چنان زیاد است که نمی توان همه آنها را متهم به امتیاز گیری، قوم گرایی یا مسائلی از این قبیل کرد و اصولا چنین ظرفیتی هم از سوی یک نماینده مجلس وجود ندارد که بخواهد به این شخصیت های حقیقی و حقوقی امتیاز درخوری بدهد.

این همه حمایت را شاید بتوان در یک جمله خلاصه کرد و آن هم “مصلحت اهواز و خوزستان است”. همین مصلحت خوزستان و خیر همگانی باعث شده که در صف حامیان جویجری همه نوع افراد با سلیقه ها و گرایش های سیاسی و قومیت های مختلف دیده شود. کسانی که شاید تنها نقطه اشتراکشان حمایت از شبیب جویجری برای ورود به مجلس باشد.

دغدغه این حامیان نیز قابل درک است، خوزستان استانی خاص با ظرفیت های منابع طبیعی بالا و قومیت های مختلف است و کسی باید نماینده مجلس باشد که توانایی استفاده از این پتانسیل ها را با نیروهای مرکز نشین داشته باشد. کسی که فارغ از هیجان ها و هیاهو کردن ها چند روزه رسانه ای بتواند با تکیه بر خرد، تجربه و نیروی جوانی پیگیری حل مشکلات حوزه انتخابیه در قدم اول و خوزستان در قدم بعدی باشد.

مصلحت اهواز و خوزستان حکم به رای “شبیب جویجری” می کند و همین مصلحت بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای، تاکید می کند تا شاید فردا روز بعد از انتخابات، وزنه قابل تاملی از اهواز در مجلس حضور داشته باشد و صدای مردم شود‌.