بهره برداری از ۲ پروژه عمرانی در شهرکهای صنعتی شوشتر
بهره برداری از ۲ پروژه عمرانی در شهرکهای صنعتی شوشتر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک شوشتر و پروژه خیابان سازی و روکش آسفالت بخشی از خیابان های شهرک صنعتی شماره ۲ شوشتر در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید. اخلاق محمدیان در بازدید از شهرک‌های صنعتی شوشتر اظهار کرد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک شوشتر و پروژه خیابان سازی و روکش آسفالت بخشی از خیابان های شهرک صنعتی شماره ۲ شوشتر در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

اخلاق محمدیان در بازدید از شهرک‌های صنعتی شوشتر اظهار کرد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک شوشتر در حال طی کردن مراحل تکمیل و راه اندازی است و به زودی در مدار قرار گرفته و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک به این تصفیه خانه که با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال اجرایی شده است، متصل خواهند گردید. ‌

وی افزود: پروژه خیابان سازی و روکش آسفالت بخشی از خیابان های شهرک صنعتی شماره ۲ شوشتر نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

محمدیان با اشاره به ظرفیت شهرک‌های صنعتی شوشتر برای استقرار صنعتگران و ایجاد توسعه اقتصادی؛ عنوان کرد: در شهرستان شوشتر ۲ شهرک صنعتی و در گتوند نیز یک ناحیه صنعتی وجود دارد که در مجموع برای بیش از یک هزار نفر در این شهرکها ایجاد اشتغال شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه از طرح توسعه شرکت نخل بستان و پرشین کیمیا کلر بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در ادامه با صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی شوشتر حضور یافته و به بررسی مسائلی مانند امور عمومی شهرک‌های صنعتی؛ توسعه زیرساخت های عمرانی ، تعیین تکلیف قراردادهای راکد و سایر موارد پرداختند.