ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در بازگشایی مدارس به شکل حضوری تجدید نظر کند
ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در بازگشایی مدارس به شکل حضوری تجدید نظر کند

نایب رییس انجمن معلمان کشور با هشدار نسبت به عواقب جبران ناپذیر بازگشایی مدارس به شکل حضوری، تاکید کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا و روند صعودی آن در خوزستان، از ستاد مدیریت کرونا استدعا داریم نسبت به حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس تجدید نظر کنند. سید جابر موسوی در گفت و گو […]

نایب رییس انجمن معلمان کشور با هشدار نسبت به عواقب جبران ناپذیر بازگشایی مدارس به شکل حضوری، تاکید کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا و روند صعودی آن در خوزستان، از ستاد مدیریت کرونا استدعا داریم نسبت به حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس تجدید نظر کنند.

سید جابر موسوی در گفت و گو با خبرنگار کاوش بیان کرد: به نظر اکثر کارشناسان حوزه بهداشت حضور دانش آموزان در مدارس منجر به گسترش سریع بیماری و بروز پیامدهای خطرناکی برای دانش آموزان، خانواده آن ها بویژه کادر درمان خواهد شد که لازم است تا دیر نشده این شیوه آموزش متوقف شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس اقدام اشتباهی بوده است، تصریح کرد: تا ایجاد شرایط اطمینان بخش بیماری، بهتر است که آموزش به صورت مجازی از طریق برنامه شاد صورت بپذیرد و بازگشایی مدارس به شکل حضوری به تاخیر بیفتد.

نایب رییس انجمن معلمان کشور افزود: در جلسه ای که با حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس، معاون شورای عالی آموزش پرورش، مشاور وزیر و مدیر برنامه شاد تشکیل شد نگرانی شدید خود را اعلام و نسبت به عواقب بازگشایی مدارس هشدار داده است.

موسوی گفت: در چنین شرایطی لازم است که ستاد مدیریت کرونا در خوزستان عواقب خطرناک بازگشایی مدارس را با توجه به شرایط استان در نظر بگیرند و تا ایجاد شرایط مناسب آموزش، به شیوه های غیرحضوری بویژه از طریق برنامه شاد آموزش صورت بگیرد.