کشف ۱۹۰ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان
کشف ۱۹۰ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده سه شنبه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی ، سه محموله مواد مخدر را شناسایی کردند. این […]

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده سه شنبه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی ، سه محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و با همکاری ماموران انتظامی هندیجان در ۲ عملیات موفق ۲ دستگاه خودروی وانت و یک سواری حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شدند افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی بیان کرد: در عملیاتی دیگر پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با کار تخصصی ۲ قاچاقچی موادمخدر را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و در بازرسی از منازل آنهاا مقدار ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در مجموع این سه عملیات، مقدار ۱۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف، پنج قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شدند.