ارتقای تکنولوژی ۲۷ سایت مخابراتی در خوزستان
ارتقای تکنولوژی ۲۷ سایت مخابراتی در خوزستان

رحیم فلاح زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری مشترکان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول این پروژه انجام گرفت. وی با اشاره به اینکه این پروژه در مناطق پرترافیک استان انجام […]

رحیم فلاح زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری مشترکان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول این پروژه انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در مناطق پرترافیک استان انجام گرفت افزود: این۲۷ سایت به نسل ۳G و ۴G در نقاط مختلف شهرستان های آغاجاری، اندیمشک، اندیکا، اهواز، ایذه، باغملک، باوی، بندرماهشهر، بهبهان، دزفول، رامشیر، شوش، لالی و هویزه ارتقا یافت.

فلاح زاده ادامه داد: مشترکان همراه اول می توانند با داشتن گوشی تلفن همراه هوشمند و تبدیل رایگان سیم کارت معمولی خود به U SIM در دفاتر خدمات ارتباطی و برخورداری از ۱۵ و ۲۰ گیگا بایت اینترنت هدیه، می توانند از خدمات وتکنولوژی به روز و اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شوند.

در قالب طرح ” پروژه هشت توسعه” ارتقا سایت های مخابراتی در استان در دست انجام است.