ادامه روند کاهشی کرونا در خوزستان
ادامه روند کاهشی کرونا در خوزستان

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: همان‌گونه که پیش از این و مکرراً توسط بنده در مجموعه بهداشت و درمان اعلام شد وضعیت کرونا در استان تابع رفتار جمعی است و اگر اکنون وضعیت استان رو به بهبودی می‌رود ناشی از همیاری مردم با مدافعان خستگی‌ناپذیر سلامت در رعایت آداب بهداشتی است. وی افزود : روند […]

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: همان‌گونه که پیش از این و مکرراً توسط بنده در مجموعه بهداشت و درمان اعلام شد وضعیت کرونا در استان تابع رفتار جمعی است و اگر اکنون وضعیت استان رو به بهبودی می‌رود ناشی از همیاری مردم با مدافعان خستگی‌ناپذیر سلامت در رعایت آداب بهداشتی است.

وی افزود : روند شیوع کووید ۱۹ در خوزستان از اواسط تیرماه تاکنون نزولی است و حفظ این روند نیاز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

ابول نژادیان افزود: یادمان نرود وضعیت فعلی می‌تواند شکننده باشد و اندکی بی‌توجهی می‌تواند ما را دوباره به شرایط گذشته بازگرداند. پس هنوز هم برای حفظ سلامت خود و اطرافیانمان مسئولیت بپذیریم و کوشا باشیم.

به نوشته صدا و سیما فرهاد ابول‌نژادیان اظهار داشت: خوزستان در ماه پایانی بهار ۹۹ روند صعودی داشت ولی با شروع تابستان این روند ثابت و از ۱۵ تیرماه شاهد روند نزولی کرونا هستیم.
وی افزود:میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم بیشتر شده اما بازارچه‌های محلی بدون نظارت و دستورالعمل‌های بهداشتی رها شده اند. این بازارچه‌ها در صورت عدم ساماندهی دوباره به شیوع کرونا دامن می‌زنند.