جواب قانع کننده‌ای از مسؤولان برای هفت‌تپه نشنیدیم
جواب قانع کننده‌ای از مسؤولان برای هفت‌تپه نشنیدیم

علی نیکزاد نائب‌رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سبب بی‌تدبیری که در خصوصی‌سازی اتفاق افتاد اوایل هفته جاری نماینده شهرستان شوش و ۳ نماینده عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در بین کارگران شرکت کشت‌وصنعت هفت‌تپه حاضر شدند. وی افزود: در همین راستا روز گذشته جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی با حضور […]

علی نیکزاد نائب‌رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سبب بی‌تدبیری که در خصوصی‌سازی اتفاق افتاد اوایل هفته جاری نماینده شهرستان شوش و ۳ نماینده عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در بین کارگران شرکت کشت‌وصنعت هفت‌تپه حاضر شدند.

وی افزود: در همین راستا روز گذشته جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان دیوان محاسبات، اطلاعات، بازرسی، استانداری خوزستان، بخش خصوصی‌سازی، تأمین اجتماعی و کارگران شرکت کشت‌وصنعت هفت‌تپه برگزار شد.

نائب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در جلسه‌ای که برگزار شد جواب قانع‌کننده‌ای از طرف متولیان گرفته نشد و کارگران توأم با روش و منشی که امروز دارند در جایگاه حق ایستاده‌اند چراکه این نظام و کشور را دوست دارند اما خواستار احیای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه هستند.

وی ادامه داد: کسانی که در بخش خصوصی حاضر شده‌اند و درحال حاضر اهلیت و شایستگی آن‌ها رد شده باید طبق قانون مورد برخورد قرار گیرند.

نیکزاد بیان کرد: برگزاری جلسه‌ای در روز دوشنبه با معاون اول رئیس‌جمهور، تمدید بیمه تامین اجتماعی کارگران تا پایان سال و مشخص کردن زمان کشت توسط استاندار خوزستان تا روز چهارشنبه که مجدداً جلسه‌ای برگزار خواهد شد، جمع‌بندی کلی از نتایج جلسه برگزار شده است.

وی بیان کرد: مشخص شدن مسئله کشت و صنعت هفت‌تپه از سوی رئیس بخش خصوصی‌سازی کشور و رد اقداماتی که علیه کارگران معترض از جمله اخراج شدن آن‌ها از محل کارشان صورت گرفته، از سایر مواردی است که در جلسه رسیدگی مشکلات شرکت کشت‌وصنعت نیشکر هفت‌تپه مصوب شد.
منبع: فارس