در جبهه ی جنگ با کرونا هنوز هم میادین مین وجود دارد/ وضعیت شغلی کادر بهداشت و درمان ارتقاء می یابد
در جبهه ی جنگ با کرونا هنوز هم میادین مین وجود دارد/ وضعیت شغلی کادر بهداشت و درمان ارتقاء می یابد

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: گرچه خاکریز جبهه ی جنگ با کرونا از قربانیان آن خلوت شده اما هنوز هم میادین مین باقی مانده و مباید مبارزه را ادامه داد.

به گزارش کاوش، سید کریم حسینی روز پنجشنبه 16 مردادماه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از حافظان سلامت که با حضور اهالی رسانه در بیمارستان رازی اهواز برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و در ماه های گذشته بیمارستان رازی اهواز خاکریز اول مبارزه با ویروس کرونا بود و هم استانی های زیادی را از دست دادیم و هنوز هم بیماران زیادی در تخت های ویژه ی بیمارستان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با کرونا تمام نشده افزود: گرچه خاکریز جبهه ی جنگ با کرونا از قربانیان آن خلوت شده اما هنوز هم میادین مین باقی مانده و مباید مبارزه را ادامه داد و رعایت تمام موازین بهداشتی را در ماه های آینده نیز داشته باشیم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان ضمن تقدیر از کادر درمان و بهداشت با بیان اینکه در بازدیدهای قبلی بنده به بیمارستان رازی تمام تخت ها پر بود و تلاش های پرسنل درمان را می دیدیم، اظهار کرد: دینی که به گردن ما به عنوان نماینده ی مجلس شورای اسلامی، مدیرمجموعه و وزارت بهداشت در برابر کادر بهداشت و درمان وجود دارد هنوز ادا نشده است.

حسینی خاطرنشان کرد: برای ارتقای وضعیت شغلی کادر بهداشت و درمان و تبدیل و وضعیت قراردی ها و پرداخت پاداش ها تا روز آخر تلاش می کنیم و پیگیر این موضوع خواهیم بود تا کادر بهداشت و درمان وضعیت شغلی پایداری داشته باشند و بنده شخصا این قول را از وزیر بهداشت و درمان گرفته ام. امیدواریم بتوانیم بخشی از زحمات و تلاش های آن ها را با این کارهای کوچک جبران کنیم.

وی ادامه داد: قطعا هنوز مبارزه با بیماری کرونا به خط آخر نرسیده اما تلاش کادر بهداشت و درمان کرونا را به زانو درآورد و شاهد شکست مقدماتی کرونا هستیم.