استاندار خوزستان فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت
استاندار خوزستان فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت
استاندار خوزستان با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، فرارسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

پیام دکتر غلامرضا شریعتی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم ما یسطرون

سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم که حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه‌جانبه ایران عزیز به کار می‌گیرند.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و اهالی محترم مطبوعات و رسانه است که وظیفه مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده دارند.

خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه با توجه به جایگاه ویژه و اهتمام به امر پسندیده اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند.

خبرنگاران به مانند یک مسیر دو طرفه بین مردم و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود، زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکارعمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند.

در روزهای شیوع بیماری کرونا، خبرنگاران و عکاسان عزیز در سخت‌ترین شرایط، لحظه‌ای خود را جدا از کادر درمان و جامعه ندیدند و با حضور و آگاهی‌بخشی خود از راههای مقابله با ویروس کرونا و همچنین اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت استان و دعوت مردم به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی، نقش مهم و خطیری را در این مسیر سخت و طاقت‌فرسا به عهده داشتند.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی، روز خبرنگار و تقارن آن با ایام مبارک دهه امامت و ولایت را به همه خبرنگاران، عکاسان و مدیران محترم رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای شما عزیزان خواستارم.