مجهزترین مرکز جامع تصویربرداری پزشکی ایران در اهواز آغاز به کار کرد
مجهزترین مرکز جامع تصویربرداری پزشکی ایران در اهواز آغاز به کار کرد

سرپرست علوم پزشکی اهواز گفت: مرکز جامع تصویر برداری پزشکی اکسین با بهره گیری از آخرین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی مرکز جامع تصویربرداری اکسین، دکتر ابول نژادیان در بازدید از این مرکز گفت: مرکز جامع تصویر برداری اکسین مجهزترین مرکز تصویر برداری پزشکی ایران بوده که با بهره گیری از تجهیزات فوق پیشرفته آماده ارائه خدمات رسانی در حوزه های پزشکی می باشد.
وی افزود: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین از بخش های مختلفی همچون ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال و پانورکس، سونوگرافی، گاما اسکن، ماموگرافی و سنجش تراکم استخوان برخوردار است.
مجتبی انصاری مدیرمرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین نیز اظهار داشت: استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه و استفاده از تجهیزات پیشرفته اقدام موثری برای خدمات رسانی و جلب اعتماد و اطمینان خاطر مراجعین و بیماران می باشد.
وی با اشاره به اینکه خدمات مختلفی در این مرکز ارائه می شود عنوان کرد: در این مرکز کلینیک اینترونشن و RF تومورهای کبدی، کلینیک اینترونشن بیماریهای پستان و زنان، کلینیک ستون فقرات، لیزر آندوسکوپ و کلینیک بررسی سلامت جنین خدمات رسانی می شود.
مدیر مرکز تصویربرداری پزشکی اکسین تاکید کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 2 هزار و 800 مترمربع در ملی راه اهواز در حال خدمات رسانی است.